esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Jak požádat o službu
Kdo jsme
Jak to u nás vypadá
Kontakt
SAGAPO, příspěvková organizace MSK
SAGAPO, příspěvková organizace MSK
Sledujte nás na Facebooku
info%at%sagapo.cz
Hlavní stránka
O nás
Kdo jsme
Jak to u nás vypadá
Povinně zveřejňované informace
Dobrovolnictví
Pracovní příležitosti
Dokumenty
Projekty
Sponzoři
Služby
Jak požádat o službu
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Sociálně terapeutické dílny
Chráněné bydlení
Ceník služeb
Ze života SAGAPO
Jak se u nás žije
Proběhlé akce
Důležitá oznámení
Naše výrobky
Kontakt
Virtuální prohlídka
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
31_Sagapo
Služby
Jak požádat o službu
Jak požádat o službu
Jak se stát klientem
01
Kontakt zájemce o službu
TELEFONICKY
- jsou podány základní informace o poskytovaných službách a volných místech, telefonicky se domlouvá další postup se sociální pracovnicí.
Kontakt:
731 666 490
Bc. Elena Oborná pro CHB, STD a DOZP Rýmařov
Kontakt:
734 417 076
Bc. Dominika Hubálková pro DOZP Bruntál, Horní Benešov a Vrbno pod Pradědem
PÍSEMNĚ
- reaguje se na písemný projev, je odeslána žádost o uzavření smlouvy a zodpovězení dotazů v dopise.
Adresa pro písemný kontakt:
Uhlířská 2, 792 01 Bruntál.
OSOBNĚ
- podány informace o poskytovaných službách, získání informací o zájemci a jeho požadavky, seznámení se s chodem zařízení, prohlídka zařízení, vyplnění žádosti.
E-MAILEM:
reakce na email, zaslání žádosti nebo pozvání na osobní pohovor.
Emailový kontakt:
elena.oborna@sagapo.cz
nebo
dominika.hubalkova@sagapo.cz
02
Příjem žádosti (dotazníku)
Zajišťuje sociální pracovnice v případě splnění všech stanovených podmínek pro přijetí, je zájemce VŽDY vyzván k osobnímu jednání.
03
Osobní jednání
Zajišťují sociální pracovnice a vedoucí služby při osobním jednání je zájemce informován o poslání a průběhu poskytované služby, o podmínkách poskytované služby, o ceně, právech a povinnostech obou smluvních stran, zájemce definuje své požadavky a seznámí se s prostředím poskytované služby, dohodnou se podmínky poskytování služby, prohlídka bydlení.
04
Rozhodování o uzavření či neuzavření smlouvy
Rozhoduje ředitel, sociální pracovnice a vedoucí služby. Doba na rozhodnutí je 5 pracovních dnů, nejpozději po uplynutí této doby vás bude informovat sociální pracovnice – písemně.
Dokumenty pro žadatele
09. 08. 2022
Žádost o poskytnutí služby STD
Stáhnout
.pdf / 462 kB
04. 08. 2022
Žádost o poskytnutí služby CHB
Stáhnout
.pdf / 465 kB
09. 08. 2022
Žádost o poskytnutí služby DOZP
Stáhnout
.pdf / 466 kB
Kontakty na vedoucí služeb
vedoucí DOZP
Bc. Zuzana Sklářová
+420 732 433 459
zuzana.sklarova%at%sagapo.cz
vedoucí STD
Bc. Monika Tóthová
+420 733 164 826
monika.tothova%at%sagapo.cz
vedoucí CHB
Mgr. Michaela Lučanová
+420 554 719 009
+420 605 263 884
michaela.lucanova%at%sagapo.cz
Poskytované služby
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Více o službě
Sociálně terapeutické dílny
Více o službě
Chráněné bydlení
Více o službě
top